מקומם: ערבים תקפו אברך חרדי שהלך לתומו

בנצי לייזרוביץ No Comments on מקומם: ערבים תקפו אברך חרדי שהלך לתומו

אברך חרדי תושב אלעד שהיה בדרכו לנופש משפחתי הותקף בידי ערבים בירושלים. ארגון חוננו בפנייה למשטרה: "מקרה חמור ומזעזע בו יהודי מושפל ומוכה במרכז העיר ירושלים, אך ורק בשל יהדותו ממניעים אנטישמיים מכוערים. נבקשכם להתייחס לתקיפה באופן הראוי, לרכז מאמץ מודיעיני וחקירתי על מנת לאתר את התוקפים"

17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

אברך חרדי אשר הגיע עם משפחתו לירושלים לנופש הותקף בידי שני ערבים אשר דחפו אותו לקרקע ללא כל סיבה. ארגון "חוננו" פנה במכתב למשטרה בבקשה לעצור את שני הערבים שתקפו אותו.

המקרה החמור אירע לפני כשבועיים כאשר האברך, תושב אלעד הגיע לירושלים לנופש עם משפחתו. במכתבו מתאר עו"ד בלייכר את התקיפה אותה חווה האברך: "מרשי הינו יהודי תושב אלעד, אשר התארח עם אשתו ובניו במלון סמוך, והלך להביא מרכבו את המזוודה שלו אל המלון. לפתע וללא כל סיבה, שני בני מיעוטים אשר ראו את מרשי, אשר לבוש בלבוש יהודי מסורתי , החליטו לתקוף אותו ולהשפילו. כאשר חלפו על פניו, אחד מהם דחף אותו בכתפו, והשני הכה בראשו מכה חזקה ממנה התמוטט ונפל ארצה. התוקפים צחקו וקראו אל מרשי קריאה לא ברורה ממנה הבין רק את המילים "אל יאהוד" .התוקפים המשיכו בדרכם לרחוב יפו, בעוד מרשי קם ומתיישב על מנת להתאושש ולהמשיך בדרכו", כתב בלייכר.

בלייכר ציין במכתבו כי אירוע התקיפה תועד וביקש מהמשטרה לפעול למעצרם של התוקפים: "כתוצאה מהתקיפה סבל מרשי כמה ימים מסחרחורת וכאבים בראשו. מרשי הגיש תלונה בתחנת ראש העין אשר הועברה לתחנתכם .בידי מרשי סרטון תיעוד האירוע שנקלט במצלמת בניין סמוך, והוא הועבר למשטרה עם הגשת התלונה. מדובר במקרה חמור ומזעזע בו יהודי מושפל ומוכה במרכז העיר ירושלים, אך ורק בשל יהדותו ממניעים אנטישמיים מכוערים .בשל החשיבות הרבה של המלחמה בטרור, אבקשכם להתייחס לתקיפה באופן הראוי, לרכז מאמץ מודיעיני וחקירתי על מנת לאתר את התוקפים", הוסיף בלייכר.



0 תגובות